سسک فابرگاس:رئالی ها باختند و دنبال بهانه هستند

 

ما در ال کلاسیکوهای اخیر درسهای زیادی آموخته ایم؛ اگرفضا دراختیار رئالی ها بگذاری، آنها راحت بازی می کنند.

سایت گل- سسک فابرگاس، ستاره باتجربه بارسا درپایان بازی شنبه شب ال کلاسیکو به آنالیز این بازی پرداخت.

او در واکنش به گله گذاری های بازیکنان رئال از داور دراین باره گفت:« ما تیم برتر زمین بودیم و با انسجام تمام به رقابت پرداختیم. درطول 90 دقیقه خیلی بی عیب ونقص کار کردیم و با شایستگی به پیروزی رسیدیم. خطایی که روی من صورت گرفت،یک خطای پنالتی بارز بود.سد راه من شدند ولی خب، آنها باختند و تمایل زیادی دارند تابه دنبال بهانه باشند.از آنجا که ما تیم پیروز میدان بودیم، زیاد درمورداین برد صحبت نمی شود ولی درباخت تیم دیدگاه های مختلفی ایجاد می شود.»

سسک با ابرازرضایت از برد بارسا گفت:« ما خیلی راضی هستیم. مهم بود که ببریم و خوب بازی کنیم و این کار را انجام دادیم؛ با شایستگی به پیروزی رسیدیم.» اوبا اشاره به تسلط رئالی ها بر جریان بازی درنیمه دوم گفت:« ما در ال کلاسیکوهای اخیر درسهای زیادی آموخته ایم؛ اگرفضا دراختیار رئالی ها بگذاری، آنها راحت بازی می کنند.درطول این مدت بازیهایی از هرنوع را شاهد بودیم.ما درجریان این بازی چندین فرصت خوب داشتیم،رقابت کردیم و این طور به نظر می رسد که ما نیز راحت بودیم.»

فابرگاس درمورد شانس قهرمانی تیمش درلالیگا می گوید:« الان باید به بازی بعدی تیم که روز سه شنبه برگزار می شود فکر کنیم.بازی در ورزشگاه بالائیدوس همیشه سخت ونفس گیر است. ما برای برد وکسب هر سه امتیاز بازی به میدان می رویم تا قبل از رفتن به اردوی تیم ملی ،بتوانیم درتمام بازیهابه پیروزی برسیم.»



نظرات شما عزیزان:

سعیده
ساعت16:15---25 آبان 1392
فقط رئااااااااااال واس اس

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 6 آبان 1392 | 8:11 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.